Dodge Charger Daytona Forum banner

Banshee?

1.1K views 26 replies 6 participants last post by  Pioneer4x4  
#1 ·
#2 ·
Nie mam żadnych informacji, ale bardzo w to wątpię. Jeśli sprzedaż się nie poprawi, nie sądzę, żebyśmy zbyt długo widzieli Chargery EV. Decyzje korporacyjne zależą od liczb, wyników. Trudno myśleć, że sytuacja ze sprzedażą Charger EV się zmieni.

Wydajność nie jest tu problemem. Nawet hejterzy z YouTube mówią, że samochód jest bardzo szybki i szybszy niż poprzednia generacja Hellcat. Po co więc wydawać pieniądze na dodawanie droższego wykończenia, skoro obecna cena jest już problemem? Założę się, że tracili pieniądze na sprzedaży RT, więc go anulowali. Założę się również, że nie zarabiają na Scat.
 
#11 ·
Nie mam żadnych informacji, ale bardzo w to wątpię. Jeśli sprzedaż się nie poprawi, nie sądzę, żebyśmy zbyt długo widzieli Chargery EV. Decyzje korporacyjne zależą od liczb, wyników. Trudno myśleć, że sytuacja ze sprzedażą Chargerów EV się zmieni.

Osiągi nie są tu problemem. Nawet hejterzy z YouTube'a mówią, że samochód jest bardzo szybki i szybszy niż Hellcat poprzedniej generacji. Po co więc wydawać pieniądze na dodawanie droższego wykończenia, skoro obecna cena jest już problemem? Założę się, że tracili pieniądze na sprzedaży RT, więc ją anulowali. Założę się też, że nie zarabiają na Scat.
Charger Daytona może doczekać się bardziej ograniczonej produkcji w ciągu najbliższych kilku lat, ale nie sądzę, żeby został całkowicie anulowany. Zbyt dużo zainwestowano. To nie tylko model, to cała, wielomiliardowa fabryka akumulatorów, która go zaopatruje.

Ograniczenie do modeli Scat Pack tylko na zamówienie nie jest straszną strategią na ten rok, ponieważ pozwala Stellantisowi odpowiednio uruchomić i debugować fabrykę akumulatorów, jednocześnie szukając sposobów na obniżenie kosztów. Ponadto na rynek wchodzą inne modele EV o wysokich osiągach, co nieco osłabia ogólny opór. Niech wprowadzą Banshee Daytona w '27 roku, a rynek może być wtedy bardziej na to gotowy.
 
#4 ·
Szkoda, ale miejmy nadzieję, że architektura 800V w odpowiednim czasie trafi do samochodów elektrycznych z 2027 roku lub później, miejmy nadzieję, że gdy modele IC wzbudzą na nowo zainteresowanie nową platformą. To naprawdę wstyd, biorąc pod uwagę, jak źle przebiegła premiera, ponieważ ten samochód, jak na ironię, wprowadził mnie w świat samochodów elektrycznych. Nie ma na rynku "sportowych coupe" EV i z liczb wynika, że popyt jest niski, pomimo jego atrakcyjności dla niewielu z nas, którzy doceniają tę próbę.
Myślę, że w momencie, gdy ICE Charger zacznie się sprzedawać, EV zostanie anulowany.

Możemy w końcu mieć rzadki model! Nowy klasyk! :ROFLMAO:
 
#5 ·
Przykro mi, okno zamówień o ograniczonej produkcji zostało zamknięte, a zamówienia na ten najrzadszy z modeli Mopar o wysokich osiągach zostały już dostarczone.

Image
 
#6 ·
Przykro mi, okno zamówień o ograniczonej produkcji zostało zamknięte, a zamówienia na ten najrzadszy z wysokowydajnych modeli Mopar zostały już dostarczone.

View attachment 3189
Haahahhahahahahahahahahah!
Gdy silnik elektryczny osiągnie 5 tys. obr./min, włącza się doładowanie!

Image
 
#13 ·
Nie sądzę, żeby mieli to od razu anulować. Z kilku powodów. Obecna administracja jest przychylna wyborom konsumentów, ale nie wiadomo, czy następna administracja będzie równie przychylna i prawdopodobnie zmieni politykę. Pojazd został pośpieszony w pierwszej kolejności, ponieważ stelantis spóźnił się z grą. Po drugie, na świecie wciąż istnieje duży nacisk na pojazdy elektryczne, pomimo wycofywania się USA. 3. Wciąż inwestują duże środki w baterie półprzewodnikowe i inne technologie EV. Myślę, że Banshee pojawi się jako produkt SRT i może być jedynym pozostałym modelem Daytona.
 
#14 ·
Anulowanie Daytona EV nie oznacza anulowania platformy EV. Wątpię, żeby anulowali platformę. Nie ma powodu. Będą nadal używać jej w wielu innych samochodach, ale nie sądzę, żeby w samochodach typu Muscle car. Nie sprzedają się jako EV. To wszystko. SUV-y, kompakty i pick-upy być może.