Dodge Charger Daytona Forum banner
41 - 41 of 94 Posts
Dzięki za odpowiedź SackMonkey. Rozumiem tę frustrację. Zdaję sobie sprawę z czytania kolejnych wątków tutaj, że poważniejsze problemy pozostawały nierozwiązane przez długie okresy (miesiące) i miały mieszane sukcesy, a sprawy musiały być eskalowane znacznie dalej i dłużej, a nawet wymagały środków prawnych. To prawdziwy szok dla kogoś, kto był tak podekscytowany, że samochód elektryczny, który pasuje do stylu życia mojej rodziny, w końcu stoi na moim podjeździe. W każdym razie chcę postępować zgodnie z procedurą. Mogę mieć empatię dla dealerów i personelu serwisowego, jednocześnie oczekując pewnego poziomu obsługi i zaangażowania w słuchanie.

Zrobiłem więcej testów późno w nocy. Miałem pewien sukces z metodą wyłączony -> ACC -> wyłączony, przynajmniej w przypadku, gdy ręcznie wywołałem repro przez wielokrotne otwieranie bagażnika z rzędu podczas parkowania. Działało to niezawodnie zarówno podczas ładowania, jak i poza ładowarką poziomu 2, z wyłączonym Bluetooth telefonu, wyłączonym czujnikiem zbliżeniowym.
Obawiam się, że nie zadziała w innych scenariuszach, takich jak jednokrotne naciśnięcie bezpośrednio po zatrzymaniu lub samochód zepsuty po powrocie na biegu jałowym, ponieważ BCM może być w różnych stanach. Ale warto spróbować. Muszę to wypróbować, zanim zrobi to moja żona, bo inaczej obawiam się, że wrzuci zakupy przez zbitą tylną szybę lol
Twoje pragnienie rozwiązania tego problemu jest całkowicie zrozumiałe i jesteśmy gotowi przyjrzeć się temu w celu uzyskania potencjalnych odpowiedzi i wsparcia. Skontaktuj się z nami, gdy tylko będziesz miał okazję, a od tego zaczniemy.
 
41 - 41 of 94 Posts