Een draad maken voor wat ik zie als daadwerkelijke problemen met de nieuwe auto. Dit kan een gebruikersfout zijn (ik betwijfel het) en ik zal de handleiding nog eens goed lezen en terugkomen als ik het mis heb.
Minder belangrijke problemen, geen echte "Problemen"
- Het resetten/verlagen van de regeneratieniveaus (e-coasting). Dit is SLECHT voor mij. Het beïnvloedt hoe snel de auto vertraagt en als het van rit tot rit verandert, laat staan TIJDENS een rit zonder dat je de paddles aanraakt, dan is dat ECHT SLECHT. Ja, ik kan eromheen leren en het is niet willekeurig, het is bij het veranderen van modi of het starten van de auto. Maar toch slecht. Zelfs nog erger voor mensen die van andere EV's komen die dat niet doen.
- Klimaat standaard UIT bij elke start van het voertuig. Ik moet de "Auto/Eco"-knop aanraken om hem weer in te schakelen.
- Volumes blijven resetten. Je kunt volumes instellen voor misschien verschillende dingen. Android Auto/Google Maps blijft resetten naar veel te luid.
Minder belangrijke problemen, geen echte "Problemen"
- Bij het draaien aan de volumeknop raakt mijn knokkel vaak het scherm en drukt op de Nav-knop, waardoor het display wordt omgeschakeld. Misschien een grotere knop, een langere knop, vertraging op de knop die actief is tijdens het draaien van de knop, GEBRUIKERSTRAINING zou dit oplossen?