Dodge Charger Daytona Forum banner

Dodge Charger herboren! Mijn Daytona Scat Pack EV is eindelijk gerepareerd en het is beter dan ooit!

1.2K views 3 replies 3 participants last post by  Rico2025!!  
#1 ·
Image

HET IS GEREPAREERD!! EN BETER DAN OOIT! In de video van vandaag breng ik mijn problematische 2024 Dodge Charger Daytona EV voor wat broodnodig onderhoud! Na in eerdere afleveringen verschillende frustrerende problemen te hebben behandeld, is het eindelijk tijd om te zien of Dodge de zaken goed kan maken. Op weg naar de dealer deel ik een recente frustrerende ervaring met Dodge Customer Care en hoe slechte communicatie leidde tot een teleurstellende vertraging bij het ophalen van de auto.

Maar toen alles eenmaal was opgelost, bliezen de resultaten me echt omver! Is het eindelijk de auto waarvan ik dacht dat ik hem kocht en in februari in ontvangst nam?

Ga met me mee terwijl ik de verbeterde prestaties van de Charger test – inclusief succesvol opladen bij een Electrify America DC Fast Charger – en hem meeneem op een spannende performance run die me sprakeloos maakte (bijna).

Kijk tot het einde om te zien of de 2024 Dodge Charger Daytona EV zijn belofte waarmaakt, of dat hij blijft teleurstellen!

đź› đźš—đź’Ş Vind meer geweldige video's van Jordan the Mopar Tech hier: https://www.youtube.com/@UC97Lt5tAE16fnj8oGELTVUQ

Bekijk MoparTechJordans technische analyse van de nieuwe software-update voor de Battery Pack Control Module (BPCM) voor de 2024 Dodge Charger Daytona EV – TSB 08-022-25 REV. B / RSU 25-080. De update verhelpt verschillende grote problemen, waaronder valse DTC's, activering van de noodloopmodus en fouten in de batterijcontactoren. Als je STLA Large-gebaseerde EV (Charger Daytona & Jeep Wagoneer S) problemen heeft gehad of codes weergeeft, is dit de oplossing waar je op hebt gewacht. Dus stap in, doe je gordel om en houd je vast terwijl ik het laatste POSITIEVE nieuws over de auto en mijn eigen gedachten na twee maanden bezit deel.

âś… Stem af, abonneer en laten we beginnen!

Onze website: Socket Monkey Garage

#3 ·
Als een hele nieuwe auto, nietwaar haha
1000% Natuurlijk viel de bodem uit de wolken en hebben we de komende week regen, maar ik laat me daar misschien niet door tegenhouden.

Ik wil gewoon weer in de auto stappen en er meer mee rijden!

#4 ·
View attachment 2206

HET IS GEREPAREERD!! EN BETER DAN OOIT!

In de video van vandaag breng ik mijn problematische 2024 Dodge Charger Daytona EV voor een broodnodige servicebeurt! Na in eerdere afleveringen verschillende frustrerende problemen te hebben behandeld, is het eindelijk tijd om te zien of Dodge de zaken kan rechtzetten. Tijdens de rit naar de dealer deel ik een recente frustrerende ervaring met Dodge Customer Care en hoe slechte communicatie leidde tot een teleurstellende vertraging bij het ophalen van de auto.

Maar toen alles was opgelost, bliezen de resultaten me echt omver! Is het eindelijk de auto waarvan ik dacht dat ik hem kocht en die ik in februari heb ontvangen?

Ga met me mee terwijl ik de verbeterde prestaties van de Charger test, inclusief succesvol opladen bij een Electrify America DC Fast Charger, en hem meeneem op een spannende performance run die me sprakeloos maakte (bijna).

Kijk tot het einde om te zien of de 2024 Dodge Charger Daytona EV zijn belofte waarmaakt, of dat hij blijft teleurstellen!

đź› đźš—đź’Ş Vind meer geweldige video's van Jordan the Mopar Tech hier: https://www.youtube.com/@UC97Lt5tAE16fnj8oGELTVUQ

Bekijk MoparTechJordans technische analyse van de nieuwe software-update voor de Battery Pack Control Module (BPCM) voor de 2024 Dodge Charger Daytona EV - TSB 08-022-25 REV. B / RSU 25-080. De update verhelpt verschillende grote problemen, waaronder valse DTC's, activering van de noodloopmodus en fouten in de batterijschakelaar. Als je STLA Large-gebaseerde EV (Charger Daytona & Jeep Wagoneer S) problemen heeft gehad of codes geeft, is dit de oplossing waar je op hebt gewacht. Dus stap in, doe je gordel om en houd je vast terwijl ik het laatste POSITIEVE nieuws over de auto en mijn eigen gedachten na twee maanden bezit deel.

âś… Stem af, abonneer en laten we beginnen!

Onze website: Socket Monkey Garage
Ik ben het er van harte mee eens. Sinds ik mijn update heb gekregen, is de actieradius toegenomen en hoef ik me niet meer te bekommeren om spontane Turtle Mode-problemen. Het leven is weer goed!